Tietojohtamisen verkostojen yhteistapaamisessa tutustuttiin systeemisen kehittämisen työkaluihin
Tietojohtamisen verkostot tapasivat 2021 kahdesti, kerran keväällä ja toisen kerran syksyllä. Molemmista tilaisuuksista on tehty..
Tietojohtamisen verkostot tapasivat 2021 kahdesti, kerran keväällä ja toisen kerran syksyllä. Molemmista tilaisuuksista on tehty..
Palvelumuotoilu nähdään modernina, ihmiskeskeisenä ja poikkitieteellisenä suunnittelun työkaluna ja ongelmien lähestymistapana. Sitä voidaankin hyödyntää lähes..
Mitä ongelmaa ratkaistiin ja miksi? Osana Julkisen johtamisen yhteistyöryhmän ja Johtamisesta yhteiseksi hyväksi – valtionhallinon..
Mitä ongelmaa ratkaistiin ja miksi? COVID-19-pandemia muutti äkillisesti yritysten toimintaympäristöä sekä toiminnan rajoitusten että kuluttajakäyttäytymisen..
Mitä ongelmaa ratkaistiin ja miksi? Asiakkaan käytettävissä olevat tiedot henkilöstön osaamisalueista olivat vaikeasti hyödynnettävissä. Jokaisella..
Mitä ongelmaa ratkaistiin ja miksi? Asiakkaan ICT-menot ovat kasvaneet viime vuosina voimakkaasti ja oli tarve..
Mitä ongelmaa ratkaistiin ja miksi? Digi- ja väestötietoviraston ylläpitämään Hankesalkun hallintapalveluun kerätään tietoa erityisesti kokonaiskustannuksiltaan..
Mitä ongelmaa ratkaistiin ja miksi? Valtioneuvosto päätti joulukuussa 2017 säästää julkisen talouden menoista miljardi euroa..