Tervetuloa mukaan kuulemaan, miten voit tehokkaasti hyödyntää Microsoftin työvälineitä erilaisissa yhteistyön muodoissa! Valtionhallinnossa tehdään paljon virastojen välistä yhteistyötä, ja tässä webinaarissa keskitytään siihen, miten voitte tehokkaasti hyödyntää moderneja työvälineitä niin sisäisessä kuin virastojen välisessä yhteistyössä. Olipa kyseessä tiimityö, projektit tai hankkeet, tämä webinaari tarjoaa näkemyksen yhteistyön tekemiseen ja koordinoimiseen Microsoft Teamsin ympärillä.
Webinaarin sisältö:
- Microsoft Teamsin mahdollisuudet: Microsoft Teams on paljon muutakin kuin vain chat- ja palaveriominaisuudet. Tutustumme sen monipuolisiin toimintoihin ja siihen, miten voitte kehittää yhteistyöhön liittyvää viestintää, vuorovaikutusta, sisällön tuottamista ja tiedostojen hallintaa selkeänä kokonaisuutena.
- Microsoft 365 Copilot Chat: Näytämme, miten voitte tuoda maksuttoman Microsoft 365 Copilot Chatin osaksi Teamsin käyttöliittymää, jolloin Copilot Chatin käytöstä tulee luonteva osa päivittäistä työarkea.
- Huomioitavaa: On hyvä muistaa, että valtion eri virastojen välillä saattaa olla eroavaisuuksia siinä, mitä työvälineitä on mahdollista hyödyntää päivittäisessä työssä.
Ilmoittaudu tästä 11.3. mennessä >>
Tapahtuman kutsu osallistumislinkkeineen lähetetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä.
Lisätietoja: tyoelama@valtiokonttori.fi